Update 1.7.2025
ADMINISTRACE
- Byla přidána možnost hromadného výběru všech oprávnění při zakládání nového pokladníka.
 - Do rozhraní prodejního kanálu bylo doplněno tlačítko Otevřít kanál pro rychlejší přístup.
 - Záznam o stornu je nyní automaticky synchronizován s účtem OneID i mobilní aplikací.
 - Systém nově podporuje částečné storno zakoupených produktů.
 - Výpis hal a sálů obsahuje nově pole Poznámka pro doplňující informace.
 - Možnost archivace skončené sezóny, aby se nezobrazovala ve výběru při zakládání nové události.
 - Do detailu objednávky na fakturu a objednávky online vytvořené v administraci byla přidána další tlačítka pro práci s objednávkou.
 - U prodejních kanálů lze nyní definovat vlastní text pro zobrazení nepřihlášeným uživatelům.
 - Při zakládání událostí a sezón je nově k dispozici možnost klonování cenových kategorií a slev u vstupenek i permanentek, což usnadňuje a urychluje jejich správu.
 - Proběhla optimalizace exportu dat v akreditačním systému.
 
Update 17.6.2025
ADMINISTRACE
- Ošetření maximální délky textových polí napříč systémem.
 - Možnost omezit speciální akce na konkrétní prodejní kanál v detailu události.
 - Tlačítko Vybrat vše v poli Události v souhrnu produktů.
 - Možnost přidat vstupenky po stornu do blokace skupiny míst.
 - Filtrování objednávek z pokladny podle typu objednávky.
 - Řazení cenových kategorií u časových slotů pomocí drag & drop.
 - Možnost stornovat online objednávky vytvořené z administrace.
 - V sestavě Uzávěrky lze nově exportovat souhrn uzávěrek.
 - Úprava řazení dat ve sloupcích v Přehledu vstupenek.
 - Speciální akce nově podporují i termínované události.
 - V rámci obnovy hesla přes funkci Zapomenuté heslo dochází i k ověření uživatelského účtu pro případ, že by k ověření nedošlo v minulosti.
 - Do přehledu objednávek byly přidány filtry pro nákup a prodloužení permanentek přes mobilní aplikaci.
 - Zvýšení bezpečnosti hesel při zakládání nového administrátora.
 - V objednávkách z mobilní aplikace přibyla záložka Nákup nové karty.
 - Importované speciální kódy lze spárovat s kódy v systému pro flexibilnější nastavení.
 - Události jsou nově při distribuci vstupenek řazeny podle data konání.
 - Přidání typu objednávky Časové sloty v přehledu objednávek na fakturu.
 - Při hromadném zakládání časových slotů je možné zvolit nulovou kapacitu pro prodej online nebo na pokladně.
 - Doplnění data tisku permanentky z pokladny do přehledu permanentek v administraci.
 - V sestavách Souhrny a Prodeje permanentek jsou nyní zahrnuty i zakoupené kreditem přes prodejní kanály.
 - Zobrazení pouze aktivních číselných řad v sestavě Vydané doklady.
 
POKLADNA
- Možnost přidat poznámku k objednávce.
 - Při prodeji permanentek se v modálním okně nově zobrazuje cenová kategorie.
 
Update 3.6.2025
ADMINISTRACE
- Zavedená nová volba Povinný daňový doklad u cenových kategorií.
 - Po najetí myší na místo v grafickém přehledu události a sezóny se nově zobrazí ID cenové kategorie.
 - Přehledy a souhrny nyní zahrnují data o prodejích a prodlužování permanentek za kredity v mobilní aplikaci.
 - Automatické předvyplnění kódu funguje i při nákupu členství díky funkci Speciální akce, pokud má uživatel navázané původní členství na svém účtu.
 
POKLADNA
- Přidána podpora pro vytváření daňových dokladů u časových slotů v pokladně.
 
ONLINE
- Umožněn prodej jednorázového členství zdarma.
 
Update 20.5.2025
ADMINISTRACE
- Permanentky
Možnost vytvořit online objednávku permanentek přímo z administrace. - Události
Pole Místo události nyní podporuje jazykové mutace při zakládání nové události. - Objednávky
Přidána možnost nastavit jazyk pro online objednávku a fakturu v administraci.
Jazyk lze dodatečně změnit také v detailu objednávky společně se všemi vystavenými doklady. - Souhrny vstupenek a permanentek
Filtr Rezervace nyní umožňuje výběr všech i archivovaných pokladníků – stejně jako ostatní filtry. - Časové sloty
Nově lze kapacitu slotu rozdělit mezi online prodej a pokladnu (distribuční výpočet kapacity).
Přidán filtr Fakturace do souhrnů a prodejů časových slotů. - Členství a vouchery
Možnost odeslání voucheru na členství uživateli v administraci.
Doplnění typu objednávky v případě nákupu voucheru na členství v objednávkách online.
Přibyla možnost stornovat objednávku voucheru na členství.
Prodané vouchery se zobrazují v souhrnech členství i v globálním souhrnu. - Poštovné
Možnost nastavit více typů poštovného na jeden modul. 
POKLADNA
- Jazykové mutace
Online pokladna nyní dostupná také ve slovenštině. 
ONLINE
- Překlady
Doplněny překlady názvů sektorů v košíku v prodejním kanálu. 
MOBILNÍ APLIKACE
- Permanentky
Aplikace nově podporuje prodej nových permanentek. 
Update 6.5.2025
ADMINISTRACE
- Limit počtu znaků pro vzkaz na kostce
Nově si můžete sami nastavit maximální počet znaků, které může obsahovat vzkaz na kostce. - Atributy v šablonách časových slotů
Do šablony časových slotů přibyla možnost přidat atribut ID vstupenky. 
POKLADNA
- Bezdrátové propojení SUNMI pokladny s terminálem FiskalPro
Klienti na Slovensku mohou nově využít bezdrátové propojení SUNMI pokladny s fiskálním terminálem FiskalPro. Toto řešení umožňuje automatické odesílání transakcí pro účely elektronické evidence tržeb. 
OSTATNÍ
- Kreditový systém na kiosku
Kiosek nyní umožňuje kontrolovat stav kreditu a rovnou ho i dobít – uživatelé tak mají vše přehledně a bez nutnosti obsluhy. - Export do CRM systém relatoo
Přidali jsme nové možnosti API napojení – díky nim můžete přeposílat a uvolňovat permanentky nebo sledovat nákup vstupenek přímo ve vašem CRM systému. - Úprava překladu v rámci automatické fakturace
Vylepšili jsme překlad na vystavovaném dokladu, aby byl srozumitelnější a přehlednější pro vaše zákazníky. 
Update 22.4.2025
ADMINISTRACE
- Rozšíření sestavy prodejů vstupenek - v exportu do excelu byl přidán druhý list se souhrnem prodaných vstupenek dle typu platby.
 - Rozšíření členství o možnost darovat předplatné pomocí dárkového poukazu v administraci.
 - Zrušení povinného atributu telefonní číslo v případě vytváření rezervace na pokladnu v administraci.
 
ONLINE
- Rozšíření členství o možnost koupit předplatné pomocí dárkového poukazu v prodejním kanále.
 
OSTATNÍ
- Úprava partnerského programu – nově se události řadí podle data začátku události, nikoliv podle data založení.
 - Aktivována podpora čtení čipů na kiosku.
 - Úprava a sjednocení verzí čtecích zařízení pro validaci vstupenek.
 
Update 9.4.2025
ADMINISTRACE
- Rozšíření sestavy Detailní přehled události o poznámku z objednávky vstupenek zdarma a zákazníka/uživatele z objednávky permanentek.
 
ONLINE
- Jazykové mutace v rámci prodeje na fakturu: 
- překlady do slovenštiny a integrace s účtem v měně EUR pro klienty působící na Slovensku,
 - překlady faktur, daňových dokladů a šablon e-mailů do dalších jazyků podle jazyka nákupu.
 
 - Úpravy anglických překladů v prodejním kanále.
 
POKLADNA
- Uplatnění voucheru na prodej časových slotů v online pokladně.
 - Rozšíření funkcionalit o kreditový systém a integraci uživatelských účtů, napojení na nový typ platebního terminálu v pokladně SUNMI.
 
ČTECÍ TERMINÁL
- Rozšíření čtecích terminálů o možnost načtení časových slotů.
 
Update 24.3.2025
ADMINISTRACE
- Úprava textového editoru v popisu časových okruhů - přidána možnost úpravy textového formátování, což umožňuje lepší vizuální prezentaci a čitelnost popisů.
 - Přidána možnost nastavení data konce prodeje balíčku - nyní lze určit, do kdy lze balíček prodávat, a to i po začátku některé z událostí dle vlastního nastavení.
 
ONLINE
- Možnost uplatnit voucher při nákupu časových slotů (včetně dělené platby).
 - Přidání možnosti napsat poznámku ve formuláři “Chci k objednávce daňový doklad” v prodejním kanálu.
 - Zlepšení uživatelského zážitku: 
- Událost playoff 
- Přihlášenému uživateli, pokud má spárovanou permanentku s uživatelským účtem, se automaticky na kliknutí na jeho zamčené místo automaticky přidá místo do košíku, aniž by musel vyplňovat kód.
 - Uživatel ve výběru sektoru může přes tlačítko vlevo nahoře kliknout a místo toho, aby zadával kód, se mu vypíše seznam jeho permanentek a může si vybrat, kterou chce použít.
 
 - Speciální akce 
- Pokud má uživatel navázanou permanentku/členství ke svému uživatelskému účtu, automaticky se mu vyplní kód pro vpuštění do výběru sektoru/vstupenek.
 
 - Speciální slevy 
- Funguje stejně jako u speciální akce → automaticky se vyplňuje kód, který odemkne slevu.
 
 - Předkup permanentek 
- Když má uživatel navázanou permanentku z minulé sezóny ke svému uživatelskému účtu, automaticky se mu jeho místo odblokuje a přidá do košíku bez vyplnění kódu.
 
 
 - Událost playoff 
 
Update 13.3.2025
ADMINISTRACE
- Možnost exportu do excelu v sekci Kontakty vedle stávajícího exportu do CSV.
 - Přidání sestavy Globální souhrn.
 - Přidání filtru Archivovaní pokladníci do sestav Souhrny a Prodeje ve všech modulech (vstupenky, permanentky, balíčky, produkty, časové sloty), dále do sestavy Globální souhrn.
 
POKLADNA
- Fakturace z pokladny - nově možnost vytvářet objednávky na fakturu také z online pokladny.
 - Rozšíření pokladny SUNMI o vyhledání vstupenky v turniketech.
 
Update 24.2.2025
ADMINISTRACE
- Přidání jazykových mutací k uživatelským podmínkám pro překlad v prodejních kanálech.
 - Rozšíření voucherů o označení stornovaných, neomezenou expiraci a nové filtry.
 - Implementace kontroly pomocí čtecích terminálů v modulu Časové sloty.
 - Doplnění rozpadu středisek do uzávěrek prodeje na pokladně včetně tiskové sestavy.
 - Rozšíření sestavy Detailní přehled události o vlastní typ platby.
 
POKLADNA
- Upozornění na odhlášení v případě neaktivity pokladníka a odebrání možnosti prodeje po odhlášení.
 
MOBILNÍ APLIKACE
- Nová transakční historie, která zobrazí všechny operace přehledněji na jednom místě.
 - Sjednocení designu formulářů v aplikaci pro lepší přehlednost a jednodušší vyplňování.
 - Vylepšení systému zasílání notifikací, aby byly relevantnější a přesnější.
 - Nové úpravy zvyšující stabilitu aplikace.
 
OSTATNÍ
- Zaevidování storna objednávky z mobilní aplikace a změna stavu kreditového účtu ve všech systémech ENIGOO.
 - Softwarové úpravy a optimalizace pro lepší práci s administrací a oprava drobných chyb.
 - Úprava způsobu načítání a objednávek v Partnerském programu.
 
Update 10.2.2025
ADMINISTRACE
- Při změně události na čtečce se nově zobrazují pouze aktivní události. Archivované a skončené události byly z výběru odstraněny, aby byl proces rychlejší a přehlednější.
 - Rozšíření atributů - nově lze atributy vyplnit i v objednávce vstupenek online z administrace.
 - V grafickém přehledu události se nově virtuální sektory řadí podle abecedy.
 - Úprava zobrazení filtru Číselné řady v sekci Faktury - Přehled. Nově je možné ve filtru zvolit nejen aktivní řady, ale také expirované řady.
 - Nové označení uvolněné a přeposlané permanentky (z mobilní aplikace) v grafickém přehledu události. S uvolněnou permanentkou lze nyní dále pracovat.
 - Možnost nastavení poštovného na prodej jednotlivých permanentek.
 
POKLADNA
- Možnost stáhnout PDF u prodeje produktů obdobně jako u prodeje vstupenek. Nutné povolit v právech pokladníka.
 - Úprava zobrazení reálné nastavené kapacity časových slotů při prodeji nehledě na celkovou kapacitu okruhu.
 - Doplnění ID objednávky do detailu objednávky v pokladně obdobně jako je tomu v administraci.
 
MOBILNÍ APLIKACE
- Přibyl checkbox “Zakázat přechod na webovou aplikaci”.
 
Update 28.1.2025
ADMINISTRACE
- Nová verze Google Tag Manageru (přepnutí v sekci Nastavení - Google Tag Manager).
 - Úprava sestavy Vícenásobný přehled událostí - přidání vysvětlivek k jednotlivým sloupcům.
 - Změna textace tlačítek v detailu faktury/daňového dokladu.
 - Zobrazení ID po najetí na název pro snazší použití v šablonách u cenových kategorií, slev, hal a zařízení (čtecí terminály).
 - Vytvoření podsekce souhrny a prodeje v novém modulu časové sloty.
 - Úprava e-mailu refundace o měnu, typ prodeje a jazykové mutace (en, de, sk).
 - Úprava ceny na vstupence, aby zobrazovala celkovou částku v případě podmíněného nákupu produktu.
 - Úpravy v rámci nastavení časových slotů - popis okruhu v prodejním kanále a na kiosku, přidání počtu vstupů u cenové kategorie pro vícečetné vstupné, přidání stránkování a filtrů do výpisu slotů.
 - NOVINKA - Střediska 
- kompletní nastavení a správa středisek v administraci,
 - přidání středisek do všech modulů prodeje,
 - úprava sestav souvisejících se zavedením středisek,
 - přidání středisek do nastavení práv administrátorů.
 
 
POKLADNA
- Zpracování chybových hlášek týkajících se prodeje časových slotů.
 - Přidání QR kódu na voucher pro možnost načtení čtečkou pro automatické vyplnění kódu v pokladně.
 
ONLINE
- Možnost nákupu produktů a časových slotů na fakturu nebo k objednávce vytvořit daňový doklad. S tím související přidání číselných řad k těmto modulům v nastavení prodejního kanálu.
 - Možnost přidání manipulačního poplatku k produktu.
 
MOBILNÍ APLIKACE
- Přidání možnosti “Neumožnit prodej a nastavit vlastní text pro online aplikaci” do editace události.
 - Přidání dynamických formulářů pro snadnější registraci a aktualizaci údajů, včetně nového vzhledu formulářů.
 - Zajištění kontroly správnosti vyplněných emailů.
 - Rozšíření překladů v aplikaci.
 - Úprava minimální délky příjmení při registraci, která nyní může obsahovat alespoň dva znaky.
 - Propojení s dalšími ticketingovými službami a práce na lepším zobrazení prvků v aplikaci.
 - Zlepšení stability aplikace.
 
Update 13.1.2025
ADMINISTRACE
- Navázání produktu k události pro účely prodeje skrze online objednávku/objednávku na fakturu z administrace a pro prodej online (nastavení v detailu produktu - Podmíněný nákup).
 - Přidání poznámky do rezervací z administrace.
 - Úprava možnosti storna objednávek online a na fakturu. Tato změna byla provedena z důvodu účetních chyb ve vyúčtování, aby byla zajištěna správná evidence plateb a refundací.
 - Doplněna možnost vystavení daňového dokladu v prodejním kanále v případě objednávky online z administrace (vychází z nastavení fakturace v prodejním kanálu).
 - Doplnění manipulačního poplatku do objednávek online a na fakturu z administrace.
 - NOVINKA - Časové sloty 
- kompletní nastavení a správa časových slotů v administraci,
 - přidání modulu časové sloty do pokladny, kiosků, prodejních kanálů,
 - přidání sestav souhrny a prodeje časových slotů,
 - přidání sekce časové sloty do nastavení práv administrátorů.
 
 
POKLADNA
- Vygenerování a stažení daňového dokladu a přílohy k daňovému dokladu v pokladně v detailu objednávky balíčků.
 
ONLINE
- Vytvoření navázání číselných řad ve fakturaci, aby byl zajištěn plynulý přechod mezi účetními obdobími (např. na konci roku).
 - Úprava atributu DIČ v prodejním kanálu na nepovinný pro případ, že subjekt není plátcem DPH.
 
MOBILNÍ APLIKACE
- Vylepšení zrušení přeposlání permanentky - v sekci Akce s permanentkou v Mobilní aplikaci přidání sloupce Detail s proklikem do detailu akcí dané permanentky.
 - Přidání filtrů: Uživatel, Sektor, Řada, Místo do sekce Akce s permanentkou v Mobilní aplikaci.