Prodej vstupenek, permanentek, jejich fyzická i digitální distribuce, odbavení na vstupu, správa plateb, online statistiky, cross selling, up selling.
Permanentkáři někdy nemůžou přijít. Motivujeme je k tomu, aby svoje místo na zápas někomu zapůjčili a nebo nabídli do volného prodeje. Jestli za slevu na vstupném, merch, nebo jinou odměnu, je na vás.
Vyšší výnosy ze vstupného, upsell, rychlejší objednání a odbavení občerstvení, nižší náklady na distribuci a personál. To přináší důsledná digitalizace a automatizace.
Vstupenka dnes za 220, po týdnu za 250 a pak za 280 korun. Nechte věrným fanouškům lepší ceny a zvedněte přitom výnosy z prodeje. Pro fanoušky pár korun rozdíl, pro Vás slušná podpora rozpočtu.
Mělo by to být samozřejmé, ale nebývá tomu tak. Koupit si vstupenku zvládne na mobilu i Váš děda. A kdyby měl snad mobil tlačítkový, vyřeší to přes naše centrum podpory.
Vstupenky jsou jen špička ledovce. Je třeba také zajistit jejich kontrolu na místě, distribuci, správu přístupů do VIP, skyboxů, vyhrazených sektorů, na parkoviště. A k tomu akreditaci médií nebo správu vstupu personálu na místě (ochranka, obsluha bister, hostesky, pomocný personál).
Vždycky se najde někdo, kdo lístek ztratí, udělá chybu v objednávce, splete si termín. To vše pořeší naše vlastní call centrum, nemusíte se o telefonáty starat.
Moderní mobilní aplikace pro Vaše fanoušky nabídne rychlý nákup vstupenek, správu permanentních vstupenek, uvolnění do prodeje, přehled zápasů, hráčů a novinek, implementaci fanshopu. Především díky cíleným push notifikacím budete s fanoušky stále na blízku.
Do Vašeho stávajícího webu napojíme vstupenkový systém kompletně na míru. Kompletní údaje o návštěvnících včetně partnerů jsou ve Vaší správě, ale my se o ně postaráme. K ruce máte statistiky, přehledy, možnost vlastních vizuálů, kompletní správu událostí a sezón, a to vše online přístupné.
Spolehlivý parťák pro efektivní komunikaci, který umožní Vaše fanoušky segmentovat a nastavit vlastní marketingové akce včetně jejich spuštění. Vše s přehlednými reporty a přístupem do centralizované databáze již odzkoušených úspěšných marketingových akcí.
Nástroj, který urychlí veškerou administrativu, zpřehlední obchodní případy, umožní vizualizaci obsazenosti reklamních ploch a pomůže v organizaci pracovní náplně a efektivitě Vašich obchodníků.
Náš akreditační systém poskytuje snadnou registraci účastníků, efektivní automatizaci komunikace a přehledný kreditový systém pro vaše konference, festivaly a další události. Bez stresu a komplikací!
Nejlepší je všechno vyzkoušet. Tak jdem na to!