Prodej vstupenek, permanentek, jejich fyzická i digitální distribuce, odbavení na vstupu, správa plateb, online statistiky, cross selling, up selling.
S naším ticketingovým systémem zvýšíte angažovanost Vašich návštěvníků, což vede ke zvýšení tržeb.
Vyšší výnosy ze vstupného, upsell, nižší náklady na distribuci a personál. To přináší důsledná digitalizace a automatizace.
Vstupenka dnes za 220, po týdnu za 250 a pak za 280 korun. Nechte častým návštěvníkům lepší ceny a zvedněte přitom výnosy z prodeje. Pro návštěvníka pár korun rozdíl, pro Vás slušná podpora rozpočtu.
Mělo by to být samozřejmé, ale nebývá tomu tak. Koupit si vstupenku zvládne na mobilu i Váš děda. A kdyby měl snad mobil tlačítkový, vyřeší to přes naše centrum podpory.
Vstupenky jsou jen špička ledovce. Je třeba také zajistit jejich kontrolu na místě, distribuci, správu přístupů do VIP, na parkoviště. A k tomu akreditaci médií nebo správu vstupu personálu na místě (ochranka, hostesky, pomocný personál).
Vždycky se najde někdo, kdo vstupenku ztratí, udělá chybu v objednávce, splete si termín. To vše vyřeší naše vlastní call centrum, nemusíte se o telefonáty starat.
Do Vašeho stávajícího webu napojíme vstupenkový systém kompletně na míru. Kompletní údaje o návštěvnících včetně partnerů jsou ve Vaší správě, ale my se o ně postaráme. K ruce máte statistiky, přehledy, možnost vlastních vizuálů, kompletní správu událostí a sezón, a to vše online přístupné.
Náš akreditační systém poskytuje snadnou registraci účastníků, efektivní automatizaci komunikace a přehledný kreditový systém pro vaše konference, festivaly a další události. Bez stresu a komplikací!
Spolehlivý parťák pro efektivní komunikaci, který umožní Vaše fanoušky segmentovat a nastavit vlastní marketingové akce včetně jejich spuštění. Vše s přehlednými reporty a přístupem do centralizované databáze již odzkoušených úspěšných marketingových akcí.
Nástroj, který urychlí veškerou administrativu, zpřehlední obchodní případy, umožní vizualizaci obsazenosti reklamních ploch a pomůže v organizaci pracovní náplně a efektivitě Vašich obchodníků.
Nejlepší je všechno vyzkoušet. Tak jdem na to!