Prodej vstupenek, permanentek, jejich fyzická i digitální distribuce, odbavení na vstupu, správa plateb, online statistiky, cross selling, up selling.
S naším ticketovacím systémem zvýšíte angažovanost Vašich návštěvníků, což vede ke zvýšení tržeb.
Vyšší výnosy ze vstupného, upsell, nižší náklady na distribuci a personál. To přináší důsledná digitalizace a automatizace.
Vstupenka dnes za 220, po týdnu za 250 a pak za 280 korun. Nechte častým návštěvníkům lepší ceny a zvedněte přitom výnosy z prodeje. Pro návštěvníka pár korun rozdíl, pro Vás slušná podpora rozpočtu.
Mělo by to být samozřejmé, ale nebývá tomu tak. Koupit si vstupenku zvládne na mobilu i Váš děda. A kdyby měl jen mobil tlačítkový, vyřeší to přes call centrum.
Vstupenky jsou jen špička ledovce. Jejich kontrola na místě, distribuce, správa přístupů do VIP, na parkoviště... A k tomu akreditace médií, správa vstupu lidí na place (ochranky, hostesek, pomocného personálu).
Vždycky se najde někdo, kdo vstupenku ztratí, udělá chybu v objednávce, splete si termín. To vše pořeší naše vlastní call centrum, nemusíte se o telefonáty starat.
Do Vašeho stávajícího webu napojíme vstupenkový systém kompletně na míru. Kompletní údaje o návštěvnících jsou ve Vaší správě, ale my se o ně postaráme, včetně partnerů. K ruce máte statistiky, přehledy, možnost vlastních vizuálů, kompletní správu událostí a sezón, a to vše online přístupné.
Náš akreditační systém poskytuje snadnou registraci účastníků, efektivní automatizaci komunikace a přehledný kreditový systém pro vaše konference, festivaly a další události. Bez stresu a komplikací!
Spolehlivý parťák pro efektivní komunikaci, který umožní Vaše fanoušky segmentovat, nastavit vlastní marketingové akce a jejich spouštěče. Vše s přehlednými reporty a přístupem do centralizované databáze již odzkoušených úspěšných marketingových akcí.
Nástroj, který urychlý veškerou administrativu, zpřehlední obchodní případy, umožní vizualizaci obsazenosti reklamních ploch a pomůže v organizaci pracovní náplně a efektivitě Vašich obchodníků.
Nejlepší je všechno vyzkoušet. Tak jdem na to!