Aktualizace 1.7.2025
Update 1.7.2025
ADMINISTRACE
- Byla přidána možnost hromadného výběru všech oprávnění při zakládání nového pokladníka.
- Do rozhraní prodejního kanálu bylo doplněno tlačítko Otevřít kanál pro rychlejší přístup.
- Záznam o stornu je nyní automaticky synchronizován s účtem OneID i mobilní aplikací.
- Systém nově podporuje částečné storno zakoupených produktů.
- Výpis hal a sálů obsahuje nově pole Poznámka pro doplňující informace.
- Možnost archivace skončené sezóny, aby se nezobrazovala ve výběru při zakládání nové události.
- Do detailu objednávky na fakturu a objednávky online vytvořené v administraci byla přidána další tlačítka pro práci s objednávkou.
- U prodejních kanálů lze nyní definovat vlastní text pro zobrazení nepřihlášeným uživatelům.
- Při zakládání událostí a sezón je nově k dispozici možnost klonování cenových kategorií a slev u vstupenek i permanentek, což usnadňuje a urychluje jejich správu.
- Proběhla optimalizace exportu dat v akreditačním systému.