07. 07. 2025

Aktualizace 1.7.2025

Update 1.7.2025

ADMINISTRACE

  • Byla přidána možnost hromadného výběru všech oprávnění při zakládání nového pokladníka.
  • Do rozhraní prodejního kanálu bylo doplněno tlačítko Otevřít kanál pro rychlejší přístup.
  • Záznam o stornu je nyní automaticky synchronizován s účtem OneID i mobilní aplikací.
  • Systém nově podporuje částečné storno zakoupených produktů.
  • Výpis hal a sálů obsahuje nově pole Poznámka pro doplňující informace.
  • Možnost archivace skončené sezóny, aby se nezobrazovala ve výběru při zakládání nové události.
  • Do detailu objednávky na fakturu a objednávky online vytvořené v administraci byla přidána další tlačítka pro práci s objednávkou.
  • U prodejních kanálů lze nyní definovat vlastní text pro zobrazení nepřihlášeným uživatelům.
  • Při zakládání událostí a sezón je nově k dispozici možnost klonování cenových kategorií a slev u vstupenek i permanentek, což usnadňuje a urychluje jejich správu.
  • Proběhla optimalizace exportu dat v akreditačním systému.