Aktualizace 4.12.2025
Máme pro vás přehled těch nejdůležitějších novinek a vylepšení, které jsme v systému nasadili v rámci posledního updatu. Zaměřili jsme se nejen na zjednodušení práce administrátorů, ale také na lepší prezentaci událostí a přehlednější prodejní výsledky.
1. Popis události s aktivními odkazy
Informační „íčko“ u popisu události v prodejním kanálu nově podporuje odkazy.
Díky tomu můžete do popisu snadno přidat například:
- podrobnější informace k události,
- rozpis programu,
- mapu areálu,
- nebo jiné externí zdroje.
Váš popis události tak může být ještě přehlednější a pro zákazníky mnohem užitečnější.

2. Kopie účtenky na jedno kliknutí
Kopii účtenky je nyní možné vytisknout přímo z administrace v detailu pokladní objednávky produktů.
Administrátoři tak mají k účtence snadný přístup i bez nutnosti přihlašovat se do pokladny.

3. Přehlednější uzávěrky v pokladně
Do uzávěrek jsme doplnili:
- součty prodejů vstupenek,
- součty prodejů balíčků,
- a také součty jednotlivých středisek (pokud je používáte).
Díky tomu získáte ucelený a rychlý přehled o tržbách napříč celým prodejem.
Další novinky a optimalizace
Kromě hlavních novinek jsme zapracovali i na několika menších úpravách, které zpříjemní práci v systému:
- Do e-mailové šablony byly přidány nové parametry.
- Bylo upraveno označování povinných a nepovinných atributů pomocí hvězdiček.
- Hvězdičky se nyní zobrazují také u parametrů při tvorbě uživatelských účtů.
- Opravili jsme aktivaci přepínače Doplňkové služby v editaci události.
- Detail permanentky se nyní zobrazuje správně i po jejím přegenerování z pokladny.
- Byl optimalizován proces partnerského programu při vyzvedávání vstupenek.
- Upravili jsme zobrazení sestavy Detailní přehled události.
Pokud máte k updatu dotazy, ozvěte se nám — rádi s vámi vše projdeme.