03. 12. 2025

Aktualizace 4.12.2025

Máme pro vás přehled těch nejdůležitějších novinek a vylepšení, které jsme v systému nasadili v rámci posledního updatu. Zaměřili jsme se nejen na zjednodušení práce administrátorů, ale také na lepší prezentaci událostí a přehlednější prodejní výsledky.

1. Popis události s aktivními odkazy

Informační „íčko“ u popisu události v prodejním kanálu nově podporuje odkazy.
Díky tomu můžete do popisu snadno přidat například:

  • podrobnější informace k události,
  • rozpis programu,
  • mapu areálu,
  • nebo jiné externí zdroje.

Váš popis události tak může být ještě přehlednější a pro zákazníky mnohem užitečnější.


2. Kopie účtenky na jedno kliknutí

Kopii účtenky je nyní možné vytisknout přímo z administrace v detailu pokladní objednávky produktů.

Administrátoři tak mají k účtence snadný přístup i bez nutnosti přihlašovat se do pokladny.


3. Přehlednější uzávěrky v pokladně

Do uzávěrek jsme doplnili:

  • součty prodejů vstupenek,
  • součty prodejů balíčků,
  • a také součty jednotlivých středisek (pokud je používáte).

Díky tomu získáte ucelený a rychlý přehled o tržbách napříč celým prodejem.

Další novinky a optimalizace

Kromě hlavních novinek jsme zapracovali i na několika menších úpravách, které zpříjemní práci v systému:

  • Do e-mailové šablony byly přidány nové parametry.
  • Bylo upraveno označování povinných a nepovinných atributů pomocí hvězdiček.
  • Hvězdičky se nyní zobrazují také u parametrů při tvorbě uživatelských účtů.
  • Opravili jsme aktivaci přepínače Doplňkové služby v editaci události.
  • Detail permanentky se nyní zobrazuje správně i po jejím přegenerování z pokladny.
  • Byl optimalizován proces partnerského programu při vyzvedávání vstupenek.
  • Upravili jsme zobrazení sestavy Detailní přehled události.

Pokud máte k updatu dotazy, ozvěte se nám — rádi s vámi vše projdeme.