Před 8 měsíci jsme zahájili jednání s agenturou Kawaii Production, která zastupuje umělce jako Lollipopz, Kája a Bambuláček, Chiara a další. Agentura disponovala samostatnou webovou stránkou pro každého umělce, což bylo nepřehledné, a díky tomu, že kontakty na návštěvníky nebyly agentury, neměli mnoho možností vlastního marketingu.
Na základě analýzy jsme nastínili možný scénář pro zlepšení situace. Zakoupili jsme doménu akcicky.cz a navrhli následující řešení:
- Vytvoření webové stránky akcicky.cz naší mateřskou společností DEEP VISION s.r.o.
- Dodání profesionálních čtecích terminálů pro každého umělce, včetně all-in-one pokladen pro prodej vstupenek na místě.
- Centralizace informací o všech umělcích na webu akcicky.cz.
- Vytvoření interaktivní mapy České republiky s akcemi rozdělenými podle krajů.
- Nasazení ticketingu, který umožní pořadatelům mít všechny události pod kontrolou a kontaktní údaje o nákupech ve svém majetku.
- Nasazení našeho vlastního call centra pro ušetření času pořadatelům s dotazy návštěvníků.
- Přizpůsobení celého prostředí online prodeje vstupenek barevně a obrázky k vizuálu konkrétních umělců.
- Umístění sekce pro partnery na webu.
- Nasazení trackovacích nástrojů pro měření návštěvnosti.
Výsledek po 2,5 měsících od spuštění webu a prodeje vstupenek byl následující:
- Průměrná návštěvnost webu akcicky.cz činí 30 000 lidí měsíčně.
- Další umělci vyhledávají možnost zúčastnit se na webu akcicky.cz, jelikož vidí jeho dosah.
- Většina představení se blíží k vyprodání.
- Na každé akci má produkce umělce od nás dodaný hardware pro prodej a kontrolu vstupenek.
- Pořadatelé šetří čas díky našemu call centru, které zodpovídá dotazy týkající se vstupenek.
- Kawaii Production má kontakty na všechny návštěvníky akcí na pár kliků v administraci ENIGOO.
- Většina marketingových aktivit je směrována pouze na jeden web.
Jaké máme plány do budoucna? Zamýšlíme se nad nasazením CRM systému, který by kompletně automatizoval newslettery a komunikaci s návštěvníky, jejich personalizaci a cílené kampaně - vše pod jednou střechou.
Tato case study ukazuje, jak inovativní řešení může přinést významné výhody pro produkční agentury. Díky centralizaci informací, efektivnímu marketingu a zvýšenému prodeji vstupenek se agentuře podařilo dosáhnout lepších výsledků a zvýšit svůj dosah na trhu. Navíc, s plánovaným nasazením CRM systému, bude možné dále zefektivnit a automatizovat komunikaci s návštěvníky, což povede ke zvýšení spokojenosti zákazníků a ještě lepšímu výkonu agentury.